De Broodfabriek geeft op verschillende manieren bekendheid aan Pasar Malam Rijswijk:
Online marketing
Geïnteresseerden kunnen op de hoogte blijven van Pasar Malam Rijswijk via social media. Dit evenement is te volgen op Facebook. Daarnaast verstuurt de organisatie persberichten naar doelgroep gerichte media. Zo zorgen wij voor redactionele aandacht via (zoals eerder aangegeven) kranten, tijdschriften, websites en radiostations.
Door de jaren heen heeft De Broodfabriek een groot mailingbestand opgebouwd. Dit bestand groeit nog dagelijks, daar geïnteresseerden zich via deze website kunnen aanmelden op de nieuwsbrief. Potentiële bezoekers ontvangen gedurende de weken voor de beurs verschillende nieuwsbrieven over Pasar Malam Rijswijk en over De Broodfabriek in het algemeen.
Traditionele marketingkanalen
Voor iedere editie van Pasar Malam Rijswijk wordt geadverteerd in diverse huis-aan-huis kranten in de regio haaglanden (oplage 1.200.000) ‘De Posthoorn, Haagmedia, Dichtbij en Haags Nieuwsblad.
Driehoeksborden, flyers en posters
De Broodfabriek reserveert driehoeksborden en verspreid actief full-coulor flyers en posters om Pasar Malam Rijswijk bij de doelgroep bekend te maken. Denk hierbij aan:
∴ Driehoeksborden in de regio; o.a. Rijswijk, Den Haag, Delft en Zoetermeer
∴ A5 flyers Pasar Malam Rijswijk
∴ Opname in A5 seizoensagenda van De Broodfabriek
∴ A5 flyers Pasar Malam Rijswijk
∴ Opname in A5 seizoensagenda van De Broodfabriek
De driehoeksborden worden in de week voor het evenement geplaatst in de nabije omgeving. De A5 flyers worden verspreid via standhouders, op geschikte evenementen, in De Broodfabriek zelf en bij verschillende VVV kantoren in de regio.