Online marketing
Geïnteresseerden kunnen op de hoogte blijven van Pasar Malam Rijswijk via social media. Dit evenement is te volgen op Facebook. Daarnaast verstuurt de organisatie persberichten naar doelgroep gerichte media. Zo zorgen wij voor redactionele aandacht via (zoals eerder aangegeven) kranten, tijdschriften, websites en radiostations.
Traditionele marketingkanalen
Voor iedere editie van Pasar Malam Rijswijk wordt geadverteerd in diverse huis-aan-huis kranten in de regio haaglanden (oplage 1.200.000) ‘De Posthoorn, Haagmedia, Dichtbij en Haags Nieuwsblad.
Driehoeksborden, flyers en posters
De Broodfabriek reserveert driehoeksborden en verspreid actief full-coulor flyers en posters om Pasar Malam Rijswijk bij de doelgroep bekend te maken. Denk hierbij aan:
∴ A5 flyers Pasar Malam Rijswijk
∴ Opname in A5 seizoensagenda van De Broodfabriek
